Formulier
Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de door ons geboden zorg. Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets niet goed gaat of dat u ergens ontevreden over bent. Dit kan te maken hebben met de behandeling, bejegening of bijvoorbeeld te maken hebben met de bereikbaarheid van onze praktijk.
Het liefst gaan we hier dan zo snel mogelijk met u over in gesprek, zodat we helder krijgen wat er aan de hand is en samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Als u onderstaand klachtenformulier invult dan zal de klachtenfunctionaris van onze praktijk contact met u opnemen om een afspraak te maken. We streven ernaar dit binnen drie werkdagen te doen. In de vakantietijd kan dit langer duren maar dan zullen we u hierover informeren. We zullen met u afstemmen wie er bij dat gesprek aanwezig zijn.
Het is ook mogelijk om uw klacht in te dienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze hulp is gratis. Hiervoor zijn wij aangesloten bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). U kunt de klacht indienen via hun website: www.skge.nl